مطالب صفحه
سئو و بهینه سازی
سئو و بهينهسازي به مجموعه اقداماتي گفته ميشود که در پي آن، اينستاگرام يا وبسايت شما در رتبه بالاتري در گوگل قرار گرفته و در نتيجه، ترافيک ورودي و مخاطبان شما بيشتر ميشود. سئو را به دو دستهي داخلي و خارجي تقسيم ميکنند.
سئوي داخلي به اقدامات مربوط به کدنويسي و اصلاحات صفحات و کدهاي سايت شما مربوط ميشود. گوگل با بررسي کدهاي بک و فرانت يک سايت و چيدمان محتويات يک سايت، يکي از فاکتورهاي مهم رتبهدهي و سئوي سايتها را شکل داده است. درواقع اين بخش از سئو به مانند ستونهاي ساختمان سايت شما ميباشد و اگر درست انجام نشده باشد، حتي با هزينههاي گزاف تبليغاتي نيز نميتوان نتيجهي مطلوبي از افزايش بازديد سايت و در نتيجه افزايش مشتري داشت چرا که اگر ستونهاي مناسبي وجود نداشته باشد، ساختمان سايت با افزايش نرخ بارگزاري بيشاز حد توان، فرو خواهد ريخت.
سئوی داخلی سایت
سئوی خارجی سایت
سئوي خارجي همان بهينهسازي در موتورهاي جستوجو گر، علم به مجموعه اقدامات تبليغاتي ميباشد که مخاطبان هدفمند شما را انتخاب ميکند و به سوي اينستاگرام و يا سايت شما سوق ميدهد. استفاده از روشهاي متعدد تبليغاتي، جذبمشتريها و… در اين بخش رخ ميدهد. آن چه از سئو در بازار ياد ميشود، عموما اين بخش ميباشد.